Kompanija Booking.com najavila reorganizaciju poslovanja

Bez autora
Nov 13 2024

Platforma za rezervaciju smeštaja Booking.com najavila je reorganizaciju poslovanja, signalizirajući da bi moglo da dođe do gašenja radnih mesta.

Analiza poslovanja tek je počela i još nije donesena konkretna odluka, objavila je u elektronskoj poruci kompanija, članica grupe Booking Holdings.

- Posredi je težak, ali nužan proaktivan korak koji bi trebao da garantuje agilnost Booking.com-a u vrlo konkurentnom sektoru i inovacije usmerene na korisnike - stoji u saopštenju.

Na kraju prošle godine Booking Holdings zapošljavao je oko 23.600 ljudi, prema godišnjem izveštaju grupe koje ne sadrži odvojene podatke za Booking.com.

U petak grupa je u podnesku američkom Komisija za hartije od vrednosti i berzu (SEC) napisala da će navesti više pojedinosti o vremenskom okviru reorganizacije i o njenom verovatnom uticaju na zaposlene i na finansije "u primerenom trenutku".

- Verujemo da će ta nastojanja poboljšati efikasnost operativnih troškova, podići na viši nivo organizacijsku agilnost i osloboditi resurse za ulaganje u dodatno poboljšanje naše ponude putnicima i partnerima - stoji u podnesku.

Booking Holdings dodao je i da će u sklopu reorganizacije modernizovati procese i sisteme kao i optimizovati nabavku.

Analiza obuhvata samo Booking.com, ne i druge brendove, poput Pricelinea, Agode, Kayaka i OpenTablea, istaknuo je glasnogovornik kompanije.

Krajem oktobra Booking Holdings je izvestio da su mu ukupni operativni troškovi u trećem tromesečju bili veći za 14,3 odsto nego lani, dosegnuvši 4,8 milijardi dolara.

Ukupni prihod porastao je za devet odsto, na 7,99 milijardi dolara. Broj noćenja uvećan je za 8,1 odsto, na 299 miliona. Rast prihoda pratio je u stopu bruto vrednost rezervacija koje su dosegnule 43,4 milijarde dolara.

Neto dobit zadržala se na prošlogodišnjem nivou i iznosila je 2,5 milijardi dolara.

Potražnja u Evropi i brojnim azijskim zemljama za putovanjima u inostranstvo bila je stabilna i nadoknadila je slabije rezultate u segmentu domaćih putovanja u SAD-u i Kini zbog slabije lične potrošnje u uslovima makroekonomskih teškoća.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik